manonwintjens.reismee.nl

Hostelfun

Paddy

Reacties

Reacties

Josée Schilders (van 't Wieckerhoes)

Há die Manon!!!
Wat een practige foto's en leuke verhalen!!!
Dit vind ik een prachtige foto van je! Zo ken ik je ook als vrolijk, charmant, lief, maar vooral ook een lekker ding!!! hihihi. Mocht je genoeg hebben van dat tomatengepluk, probeer het dan eens als model!!! Wel een oppervlakkige baan, dan zijn die tomaten misschien toch interessanter!! hàhà Ik wens je veel plezier, je hebt al veel gezien, ondernomen en geleerd!
Ik ben trots op je!! Blijf maar lekker zo doorgaan. Je mag pas naar huis komen als je het ècht de neus uitkomt en je persé terug wil! Mijn feest is misschien we een goede reden!! nou ja!!! Niet dus. Blijf maar lekker daar schat en blijf genieten!
Dag lekker ding! En over dat vreemdgaan: Ik vind het niet zo vreemd dat je vreemd gaat, zolang je het zelf niet vreemd vindt is het niet vreemd!!! Zo is dat!
Liefie heel veel lieve groetjes en xxxxxxxxxxies van Joséetje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!