manonwintjens.reismee.nl

Safe @ Bangkok!

Heey allemaal!

Hier (nu al) een berichtje van mij. Ik wilde jullie even laten weten dat ik vanochtend goed ben aangekomen in Bangkok! Mijn eerste dag zit er dus als bijna op (het is 6 uur later dan in NL).

Iedereen hartstikke bedankt voor de lieve smsjes, cadeautjes en kaartjes die ik gekregen heb! Doet me erg goed te merken dat zoveel mensen aan me denken :-)

Gisteren op schiphol kneep ik hem flink! Ik dacht echt een paar keer: What the f*ck ga ik doen?!?! Shit..... Afscheid nemen van mijn ouders verliep dan ook niet geheel droog en het gevoel op het moment dat ik door de gate liep, helemaal in mijn uppie, was niet erg prettig.. Ik was gewoon misselijk van de spanning haha!
Toen ik eenmaal in het vliegtuig zat, begon ik wat rustiger te worden en kreeg ik steeds meer het gevoel van Yes! En vandaag heb ik alleen maar glimlachend rondgelopen en in de Tuk-Tuk gezeten :-)
De vlucht is prima verlopen, op wat vertraging en turbulentie na. Alleen jammer dat ik erg weinig kon slapen en natuurlijk ook 6 uur van de nacht sowieso ging missen.
Toen ik vanochtend dan ook bij mijn guesthouse aankwam, kreeg ik even een slag en ben ik uur op bed gaan liggen. Ik had zelfs geen puf meer om tegen de taxi-driver in te gaan, die me voor zo'n 200 Baht heeft afgezet (och ja, om die 5 euro kon ik me even niet druk maken..)
Nadat ik ik een kop koffie had gedronken en french toast had genuttigd, ben ik wat tempels gaan bekijken. Verder heb ik een tripje geboekt naar de floating market en een 3-daagse trip naar Kanchanaburi (van vrijdag t/m zondag). Hierover zal ik jullie later meer vertellen :-)

Zonet heb ik mijn eerste Thaise maaltijd gehad; lekker bakkie noodle-soup met kip (gelukkig niet te pittig) en wel op de welberoemde Khoasan Road. Vervolgens heb ik mijn voeten laten plukken door genezende vissen, hahaha :-)
Ik ga mijn guesthouse zo maar eens opzoeken en op tijd naar mijn bedje toe, morgen valt er weer genoeg te beleven!

Ik heb een Thaise sim-kaart aangeschaft, dus voor de geinteresseerden is dit het nummer: 0870072944. Als ik mij niet vergis wordt het dan: 0066870072944 vanuit NL.

Veel liefs,

Manon

Reacties

Reacties

Ronald

Hallo Manon,

Goed om te horen dat je veilig enzo bent aangekomen! Geniet er lekker van! Floating market is gaaf, ik zou ook kijken of je naar de night market gaat ;)

Heel veel plezier, zeker ook in Kanchanaburi bij de River Kwai ;)
ciao x

Joëlle

ooooooooeeeeeeeeeee!!! noe is 't pas ECH!!!! hahaha. Super sjiek huur! En fijn öm te huure totse d'ch al good ammeseers. Wie zien d'n veu noe oet? Geneet d'r lekker vaan! (iech gaon mch weer weijer begraove in de verhuisdoeze, eee-nig).

Dikke poen!

Gajes

gelukkig good aon gekome :D
geneet der lekker vaan tot snel weer

(K)jesss

Ing

Soww noe al een beriechske :)! Höb iech metein alle antwoorden op de 1000den vraoge in miene sms ;)! Höbs toch al hiel get gedoon veur dunne ierste daag en zoe te huure ammezeerste diech al good!
Have fun meis, iech kiek oet naor dn volgende briechske!
Xx

Pim

Hi Manon, goed om te horen dat je zonder problemen bent aangekomen. Geniet ervan komende weken in Thailand.
Leuk om te lezen dat je al meteen je draai hebt gevonden en uitstapjes hebt geboekt!

Ellie

Tja, afscheid nemen......
Maar wat fijn om te horen dat de eerste indrukken zo positief zijn!
Ga zo door!!

Groetjes,
Ellie

Anne

Nu is het echt begonnen!!! Superleuk om meteen al iets van je te horen :) En zo te lezen heb je t al goed naar je zin! Geniet van alle eerste indrukken!! Ben benieuwd naar je volgende update!

Dikke kusss

pap en mam

hey meissie,

gelukkig heb je met een stralende lach rondgelopen en genoten van je allereerste dag, ga er maar van uit dat alle dagen vol nieuwtjes en belevenissen zullen zijn die je nooit meer zal vergeten, leuk om zo te kunnen lezen wat je zoal meemaakt ,
amuseer je

we zijn trots op je

dikke dikke knuffel van ons

Fam. Beckers

heey Manon,

Gelökkig heet ut vleegmechine dich veilig naor dun bestumming gebrag. Fijn te huure dat dunne 1ste daag zoe goot is verlaope. Mer laot dich neet mie zoe bezeike door die taxichauffeurs. Geneet er nog vaan en ver huure ut wel weer

groetje en de compliminte vaan,

Guido, Lucienne, Ralph en Veerle xxx

Meniek

Hey Manon,

Aha de bis goot aongekoame, super!
Klink allemoal hiel goot doa bij diech!!
Geneet d'r vaan!!!
Iech kiek oet noa dien verhoale!!!

Dikke poene Meniek

marianne

ha mijn wereld reiziger heel goed, om nu al iets van je te horen, en iets over je eerste indrukken al van alles kunt mailen, Bangkok is een geweldige stad maar dat merk je wel van zelf. ik ben dan ook heel benieuwd naar je verhalen dikke knuffel de buufjes

oma

lieve manon

ik ben blij dat ik iets van je hoor,
ik heb vannacht niet kunnen slapen want ik wist niet wanneer je aankwam,ik ben nu bij mamma en heb je verhaal gelezen.
ik hoop dat het heel goed met je gaat en laat je niet meer bedonderen,heel veel liefs en hou ons goed op de hoogte.

kus oma en nog een kus

Renate

Hi Manon,

Super om te horen dat je al zo snel je weggetje hebt gevonden en dat je al meteen actie hebt ondernomen, Geweldig! Geniet er van daar en ik ben benieuwd naar je volgende berichtjes!!

Groetjes X Renate

de Ruijterkes

Fijn om al zo vlug te lezen dat je goed bent aangekomen want ik heb veel aan je gedacht.
Gelukkig dat je eerste indruk positief is en dat je het al naar zin hebt. Geniet ervan en hou ons op de hoogte met je verhalen.

dikke poen Anja

Minguella

Hey Manon, nu gaat je avontuur écht beginnen!
Floating Market, Kanchanaburi en River Kwai zijn zeker de moeite waard. Geniet er van. Liefs

Julie

Wow wat een actieve eerste dag! Zo te horen heb je er zin in! En terecht natuurlijk!
En wat krijg je enorm veel reacties op je verhaal haha! Veel mensen die je in de gaten houden ;)
Geniet er lekker van, maar toch een beetje voorzichtig zijn he ;)
xxx

Kyrill

Hey Manon,

Wat un activiteiten op d'n ierste daag... Hiel veul plezeer nog tijdens de res vaan d'n avontuur!

Poen

DoDi

miss manon!!

goed te horen dat je veilig bent aangekomen! ik ben benieuwd wat je verder nog allemaal gaat meemaken op je trippiej! geniet ervan!!

doeidoei xx

Sander

Heej Manon, wat een super onderneming zeg!

Heel veel plezier daar in Thailand en straks in Australie!
Zal je verslagen zeker gaan lezen!

Kus Sander

@meli@

Hey meid,

Geniet volop van je reis. Als je terug komt zeg je zeker "had ik dit maar eerder gedaan" :).

xxxjes

Cassiej

Leuk om je eerste indrukken te lezen :) En blij dat je er safe bent! Op de dag van je vertrek hoorde ik nog gedoe met een vliegtuig die motoren was verloren op zijn weg naar Sydney haha. Maar die was niet uit NL gelukkig :)
Ben benieuwd naar je vervolg stories en eerste foto's! Enjoy! xxxxx

Linda

Hey Manon,

Fijn um te hure tot alles tot noe touw good is gegaange en totste t de ierste daag al leuk hobs gehad!
Geniet drvaan mup!

Xx

Curly

Heeey Manon,

Wat leuk om zo snel al een bericht te lezen! Je bent al flink actief bezig geweest he op je eerste dag!! Toe maar, sjiek!!

Ik kijk erg uit naar je volgende bericht!

Maar geniet jij maar lekker van je avontuur daar en als je tijd hebt, stuur je maar weer es n berichtje!!

Doe voorzichtig he:)

Heel veel liefs Curly

Patricia

Hee chickie!
Wat leuk om te lezen, geniet er lekker van!
Ik verwacht natuurlijk wel al snel wat flitsende foto's!

Liefs Patricia

P.s.: Fijn dat je je blog in het Nederlands schrijft, ipv Meastreachhs (ofzoiets... :P) xxxx

Winfried en Maria

Hey Manon

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen en dat je al snel aan het genieten bent. Maak er een fijne tijd van en wij vinden het leuk om je avonturen te volgen.

Liefs Winfried en Maria.

hennyroyen@home.nl

hoi manon, gelukkig ben je goed aangekomen en heb je de eerste dag al veel ondernomen .je hebt je voetjes al goed laten afknabbelen zodat je er tegen kunt de komende tijd .
heel veel plezier fam royen

Margriet en Wil Wintjens

hoi Manon,

sjiek tots diech dit ondernums. Geneet dervaan en bis veurziegtig met valle.
Veul plezeer en ervaring gewins.

M&W

marcia

veel plezier en geniet!

monique

Hoi manon
Ben gisteren terug gekomen uit Bangkok,wat een wereldstad !!!De bootreisjes op de rivier en de drukte en lieve mensen maken heel veel indruk,Ook de floatingmarkt bezocht,het is echt heel erg genieten in Thailand de mensen het eten de geuren,kleuren....
Nu is het weer enorm wennen in de kou Geniet ervan en,,,,,, heel veel mooie momenten voor jou onderweg.
Zal vast en zeker lukken!!!!!!!!!!!!!.
Liefs van mij
monique

leuk hoor om jouw ervaringen te lezen zeker nu ik denk iets van het land en haar bewoners te snappen,maar helemaal begrijpen is knap lastg vind ik

marcia

Wat maak jij allemaal mee? Geweldig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!