manonwintjens.reismee.nl

Australisch nummer

Heey Allemaal,

Ben ik toch in mijn verhaal helemaal vergeten te vermelden wat mijn Australische nummer is! Dus bij deze: +61426841601.

Ik verwacht natuurlijk vele smsjes zo rondom de jaarwisseling! ;-)

Jullie alvast allemaal een hele goede Roetsj en alle beste wensen voor het komende jaar!!

Liefs Manon

Peter en Marie-Louise

Wij sms-en lekker niet. Wij wensen je (en ook je vrienden) een heel fijne, gezellige jaarwisseling.
Na zo'n onderneming als deze kan 2011 al niet meer stuk voor jou. Na deze heerlijke vrijheid zal het weer terug in Nederland (nu nog even niet aan denken) wel weer even "eng" zijn met betrekking tot de geestelijke en lichamelijke ruimte die je nu geniet.
Hou één ding in je hoofd: "Geen betere hemel dan een goed leven". Geniet dus!
We blijven je volgen. Een dikke nieuwjaarspakkerd van ons allebei.

Ida

Ha Manon, De geis good zeen iech. Geweldig he Aussie!!
Zoe sjoen is 't dao. Liekend miech hiel raar esste Keersmes viers in 'n tropisch zönneke. Mer diech höbs 't metgemaak wie trots kinsste zien. Ouch heerlek datste dat neet allein hoofdes te viere, met traone in de ouge vaan 't gemis vaan toes, mer gewoen lekker doorzakkend met leuke vrun. hmmmm Heet ouch wel get huur!!
Iech wins diech in eeder geval vaanoet us kaajd, wit, mer gezellig Mestreech 'nne geweldige silvester. Goej diech dedoor, geneet, let op diech zellef en veur 2011 kin iech allein mer zegke: Haw vaan dien eige, geneet vaan dien leve en kom behawwe en gezónd weer terrök nao Mestreech.
Dikke knuffel

Gemma

Hoi manon

leuk om al je verhalen te lezen.en vooral die foto"s te zien.Ze zijn geweldig.
Jij lekker in de zon en wij maar bibberen van de kou.
Maar ja verschil moet er zijn toch?Geniet er maar van.
We weten niet hoe de jaarwisseling daar zal zijn maar vast wel gezellig .
Bij deze wensen we jou een knallend 2011""toe
Met nog veel Reis plezier en natuurlijk veel lol

groetjes Wiel en Gemma

Dennis en Frouk

Hey muppie!
Ook van ons een geweldig mooi 2011. Het spetterende begin is er al he. Wauw....dat is nog eens vuurwerk!!
Zoals je al weet was het hier om te lachen. Zoveel geld uitgegeven aan vuurwerk en niemand die het kon zien haha. Maja ik ben blij met het nieuwe jaar!!
Dikke poen vaan us

Iris

Heej!!

Nog een gelukkig nieuwjaar! En de beste wensen voor 2011!
Wat zie je er lekker bruin uit :D Heel tegenstrijdig voor de tijd van t jaar hier haha.
Wat vliegt de tijd he! Heel veel plezier nog!!

Dikke kus Iris